dinsdag 2 mei 2017

Moederdag kaart

Eindelijk, nadat mijn knutselspullen ingepakt zaten, wij hebben geklust in ons nieuwe huis en verhuisd zijn, zijn eindelijk mijn spullen weer uitgepakt en kan ik weer kaarten maken!
Omdat het bijna Moederdag is, heb ik een kaart voor mijn moeder gemaakt. En omdat haar cadeau het maken van een etagère is, was er natuurlijk niks toepasselijker dan de nieuwe mallen van Marianne Design.


Met als inspiratie bron de leuke kaart van Marleen, die altijd zulke leuke dingen maakt.

Voor deze kaart heb ik gebruikt:
- LR0462
- LR0463
- KJ1707
- PK9122
- Embellishment theepot
- Licht roze lint
- Wit organza lint
- Roze karton met linnen structuur
- Wit karton met linnen structuur

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij Marianne Design

2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart heb je voor je moeder gemaakt! Daar is ze vast blij mee Marianne!
    Dank je wel voor het meedoen met de challenge
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie moederdag kaart Marianne.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen